Vakantie Campagne

Door middel van een crossmediale campagne, in samenwerking met vakantieparken en verblijfsaccommodaties uit de regio, promoten we de Utrechtse Heuvelrug als vakantiebestemming. Dit is een extra campagne naast het basispartnerpakket.

Doelgroep
Jonge gezinnen en actieve 50+ (wandelen en/of fietsen).

Looptijd campagne
Het hele jaar door. Start 1 juni 2020 t/m mei 2021.

Voor wie
Vakantieparken, campings, hotels en andere verblijfsaccomodaties.

Partnerbijdrage
€ 2.000,- ex BTW per jaar

Dit krijgt u er o.a. voor

Middelen
De middelen die ingezet worden om de website te promoten en de doelgroep te bereiken zijn:

  • Google Ads
  • Nieuwsbrieven
  • Social media
  • Recreatiekrant
  • Heuvelrug Magazine
  • Deelname aan beurzen in binnen- en buitenland (2021)
  • Pers; kranten, magazines, persreizen en samenwerkingen met verschillende partners gericht op de doelgroep

Verwachte resultaten

  • Bereik online zoek- & display media (NL): 2.200.000-2.500.000
  • Relevante websitebezoekers (NL): 10.000-15.000
  • Bereik Social Media: 300.000-400.000
  • Relevante websitebezoekers (internationaal): 2.000-3.000

Meer informatie
Wilt u meer informatie over de campagne? Neem dan contact op met ons op via een e-mail of bel: 085 485 77 60.

Nu inschrijven