Internationale campagnes
Visit Utrecht Region
Om de regio Utrecht optimaal te presenteren aan kansrijke internationale doelgroepen (traditionals en urban travellers) hebben Amersfoort, Utrecht en het RBT in 2017 het initiatief genomen voor het programma Visit Utrecht Region. Inmiddels participeren de provincie Utrecht, de meeste Utrechtse gemeentes (19 van de 26) en alle Destinatie Marketing Organisaties (DMO's) in deze gezamenlijke internationale marketinginspanning.
Neem een kijkje in regio Utrecht

Je kunt de inhoud niet bekijken omdat je nog geen cookies hebt geaccepteerd. Klik op de knop hieronder om de cookies alsnog te accepteren.
Cookies handmatig instellen
-
Je kunt de inhoud niet bekijken omdat je nog geen cookies hebt geaccepteerd. Klik op de knop hieronder om de cookies alsnog te accepteren.
Castles & Country Houses
Castles & Country Houses is een internationale campagne van NBTC Holland Marketing. Het RBT coördineert de activiteiten in de provincie Utrecht. Naast de online informatievoorziening via onder meer visitutrechtregion.com is een 'Utrechtse Kastelen & Buitenplaatsen' paspoort uitgebracht. Van deze paspoorten zijn in één jaar tijd 10.000 exemplaren verkocht en verspreid door de hele provincie. Dit jaar worden daarnaast 17.500 z-cards gedistribueerd in het Nederlands, Engels en Duits. In 2019 wordt de samenwerking met NBTC Holland Marketing voortgezet en breiden we de samenwerking uit met sKBL verder uit. Bovendien gaan we een nieuwe samenwerking aan met Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (Toerisme VAN). Samen organiseren we onder meer persreizen, zowel nationaal als internationaal. Het thema in 2019 is 'trouwen op een erfgoedlocatie'.
Bekijk de campagne

Je kunt de inhoud niet bekijken omdat je nog geen cookies hebt geaccepteerd. Klik op de knop hieronder om de cookies alsnog te accepteren.
Cookies handmatig instellen
-
Je kunt de inhoud niet bekijken omdat je nog geen cookies hebt geaccepteerd. Klik op de knop hieronder om de cookies alsnog te accepteren.