Merkversterking Grebbelinie

Inhoud promotiepakket

  • Vermelding van uw locatiepagina op grebbelinie.opdeheuvelrug.nl
  • Training en netwerkbijeenkomst(en) (invulling op basis van behoeften) in samenwerking met Bezoekerscentrum Grebbelinie - Platform Grebbelinie
  • Verspreiding folders via ons VVV Informatiepunten netwerk (110 locaties) in de regio
  • Promotie van evenementen via de UITagenda op de website
  • Promotie van aangeleverde content via de nieuwsbrief en social media.

Belangrijkste resultaten in 2022

Online

  • Unieke bezoekers grebbelinie.opdeheuvelrug.nl van 15.533 (+6% tov 2021)
  • I.s.m. Leader en ILikeMedia zijn er video’s over belangrijke punten op routes toegevoegd aan de online content. Zie voorbeeld: https://youtu.be/5YE9lXXIG5k

Partners
33 partijen betrokken bij de merkversterking van de Grebbelinie, waarvan 7 overkoepelende organisaties (w.o. Landschap Erfgoed Utrecht, Staatsbosbeheer, Routebureau Utrecht) en 26 partners cq. ondernemers (zoals horeca, musea, overnachtingslocaties en buitensportondernemers).

Aanbodontwikkeling
Drie nieuwe fietsroutes (i.s.m. Routebureau Utrecht): Grebbelinie Midden, Noord en Zuid.

Offline informatie

  • Grebbelinie folder is vernieuwd en verspreid via de distributieronde van juni & oktober 2022 bij ruim 100 punten binnen de regio. Eerste oplage 10.000 stuks.
  • Twee pagina’s in Heuvelrug Magazine. Oplage 25.000 totaal.
  • Drie publicaties/advertenties in de Recreatiekrant, oplage 31.000 per uitgave.
  • Opname Grebbelinie als ‘must see’ in Heuvelrugfolderserie van de gemeenten, circa 45.000 oplage
  • 2 advertenties; in de Margriet eropuit gids en Nieuwsblad de Kaap.

Pers
Verschenen in 4 uitingen (Vuelta special, Body & Mind special, Libelle en Bike Explorer) met een oplage van 431.789 in totaal.

RBT-kanalen

  • Opnames in 5 campagnes: Fietsen (mei), Vakantie (zomer), Wandelen (oktober), Beleefweek NPUH (oktober) en Visit Utrecht Region (doorlopend).
  • Verschenen in 3 nieuwsbrieven en 10 social media berichten (Facebook en Instagram, bereik 43.986 mensen)
  • Opname digitale infomasten met een bereik 3.564.000 passanten per jaar.

TOTAALOVERZICHT MARKETING- & COMMUNICATIEMIDDELEN

  • Google Ads
  • Nieuwsbrieven
  • Social media
  • Recreatiekrant
  • Heuvelrug Magazine
  • Grebbelinie informatiefolder (meertalig)
  • Grebbelinie routes die we delen op onze eigen website en website van samenwerkingspartners
  • Off- en online promotie via Grebbelinie Partners (media, historische verenigingen, Gemeenten etc.)
  • Pers; kranten, magazines, persreizen en samenwerkingen met verschillende partners gericht op de doelgroep
  • Verbinding met andere campagnes van het RBT zoals Vakantie en Fietsen & Wandelen

Content aanleveren

(Nieuwe) partner van de Grebbelinie campagne? Vul dan onderstaande formulieren in voor op onze website grebbelinie.opdeheuvelrug.nl.

Profielpagina
Vul dit formulier in voor de profielpagina van uw locatie. 

Evenementen
Organiseert u een evenementen of activiteit? Lever deze dan hier aan

Arrangementen
Heeft u leuk arrangement ? Vul dan dit formulier in.

Social media
Heeft u een leuk bericht dat wij kunnen delen op social media? Stuur ons dan per mail een tekstje, een rechtenvrije afbeelding en eventueel een link met meer informatie.

Meer informatie of vragen?
Neem contact op
via e-mail of tel: 085 485 77 60